fredag 19 december 2014

En tidig julklapp!

Fick en tidig julklapp igår!

Man kan vinna ett presentkort från Plantagen varje dag fram till jul.
Det går till så att man  haschtaggar en bild på julpynt, blommor & ljus på Instagram
Sen väljer Plantagen ett foto som vinner varje dag.
Jag har tänkt hela December att det där ska jag vara med på.
Men det har inte blivit av förrän igår.

Så med första bilden jag bidrog med så vann jag!



Så i morgon ska jag åka till Plantagen & hämta mitt presentkort på 500 kr!
Vilket flyt jag har då :)

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!




5 kommentarer:

Meta sa...

Det är allt bra sällsynt med vinster här hos mig. Stort grattis till dig
Ha en fin sista advent
Kram Meta

Birgitte sa...

Hej Helena. Et stort grattis, hvor er billedet flot, jeg kan godt forstå, at du vandt!

Tant Otteskrufv sa...

Vilken toppenjulklapp! :)

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Jamen va kul! Ja sa ju att det var fint!

Trevlig helg, kram :)

Isas Trädgård sa...

Grattis Helena - både till vinsten och de vackra julgrupperna du gjort !
Ha det så gott !
Kram/Isa