torsdag 4 oktober 2018

Vad ska man tycka om det här då? #ivas

Vad ska man tycka om det här då? Vaddå tänker ni kanske dårrå... Jo gullris är inte det ett riktigt ogräs i trädgården? Jo jag tycker det & har därför gjort mig av med det. Gillade inte gult heller ✋
Älskar gult nu 💛 Ja som det kan bli 😝



Numera plockar jag mina buketter i vägrenar under promenader med Dirren. Det är bra mycket bättre att göra det än att se på när det sprider sig mer än lovligt bra i trädgården!



Vad tycks om den här då! Hundkexet? Blommar det nu kanske ni tänker? Nej det gör det inte men dessa är inte äkta! Ve & fasa har jag nu börjat med tycka om konstgjorda växter oxå...
Ja om de ser äkta ut om man inte tittar så noga. Och i kombo med riktiga växter ja jo jag gillart! Dessa köpte jag i Slottsboden på Strömsholm akta er vad mycket fint de hade där då! Får ta in tur dit när julen närmar sig känner jag 😊
TACK för att du kika in. KRAM från mig!

6 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Ha, ha, vilken luring du är, men hundkexet (som förmodligen ska föreställa nåt annat) ser verkligen naturtroget ut.
Trevlig helg
/Anette

Veronica sa...

Nja... Visst är gullriset fint i kruka om det inte finns annat att ställa i :)

Alla växter som flyttar in hos mig tar jag död på ganska snabbt! Jag dödar tom garderobsblommor och svärmorstunga så jag tänker, på allvar, testa fejkväxter... :)

Kram och ha en fin söndag!

Villa Ryttarängen sa...

Ja tänk att man ändrar sig hela tiden om vad man gillar. Fin bukett som passar så bra i kannan. Kraaam Pia

Gabriel garden sa...

Malgrado sia un infestante credo che nei grandi giardini possa avere un bellissimo effetto! Già è bello l'effetto che fa in vaso :)

Un augurio di buona Domenica e buon autunno!

Ingmarie We sa...

Riktigt fint med gullris i en kanna. Jag tror jag lyckats utrota mitt..... Ha det bra.

EVELINA sa...

Gullriset passar definitivt bättre i vas inomhus än i rabatten :) Blev en jättefin bukett!