lördag 23 juni 2018

Rosa 'Seagull'

Nu är jag lite glad faktist 😌 I höstas täckte jag en klängros som `Seagull` . Den har inte blommat på väldigt många år. Till skillnad mot förr då den blommade överdådigt helt fantastisk & doften mm kryddig ungefär som mysk. Den har frusit ner hårt de senaste åren. Eftersom den blommar på årsskotten så har blomningen uteblivit. Så tråkigt!


Men så tog jag tag i det i höstas & täckte med säckväv. Eftersom vi går förbi här hela tiden så dekorerade jag det hela som ett paket 🎁


Och resultatet får jag nu njuta av nu 😍


Älskar rosor med doft! Och denna är skuggtålig vilket var anledningen till att jag valde den till denna plats. Den är rent vit med gul `knapp` men det syns inte i detta stadie.


Nu kommer jag täcka den varje höst när resultatet blev bra!
TACK för att du kika in.KRAM från mig 🌷

Inga kommentarer: