onsdag 6 december 2017

Smågranar inne

Idag har jag tagit in små granar med rot. Det är fint att se roten tycker jag & så håller de längre.


I vardagsrummet blir det silver & vita små kulor med ljusslinga. Här inne är det vita väggar. Möblerna är grå. Skinnsoffa svart & lite andra svarta detaljer såsom smidessaker kring kaminen.
Alla möbler är målade med chalk paint så här gjorde vi -> DIY med Chalk paint
I bokhyllan är det nästan bara trädgårdsböcker. Fast jag rensade för några år sen & bidrog med en del till ett lotteri så har det tydligen tillkommit en del aja Det är svårt att motstå vissa författare. Hannu Sarenström, Karin Berglund & Annika Christensen är några författare som jag alltid måste köpa när deras nya böcker kommer ut. Hannu är ju min trädgårdsguru!

Ljuslykta från Panda katalogen.

Nu ska jag klä en liten gran på köksbordet oxå kan hända att den inte blir så färgstämd som denna. Kan va kul med lite färg oxå!
TACK för att du kikade in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: