onsdag 24 februari 2016

# tantnejlikor i vas


Hej & hå vad tiden går!
Nu börjar det kännas som liiite vår i luften i alla fall.
Känns hoppfullt!

Jag har ingen vårlängtan direkt för som alltid kommer ju bakslagen.
Men vårfint känner jag för att göra inne.
Lite tantnejlikor är aldrig fel fniss ;) 



Denna gång vart det rosa förra gången aprikosa jag gillar att byta färg varje gång.
Och just aprikos hade jag inte haft förut.


Men rosa är nog favoritfärgen det känns så fräscht!


Gillar oxå det rosa mot den turkosa, ljusblå & bruna flaskorna!
Fräscht helt enkelt!
TACK för att du kikade in till mig en stund.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

4 kommentarer:

Merja sa...

Dom är fina och håller länge. Tänker alltid på min farmor när jag ser dom. Hon hade dom alltid i fruktsoda:)
Ha en bra dag!

Lenas trädgård sa...

ja, du, här gillas också Tantnejlikor ... nu för tiden! Hade aldrig kunnat tänka mig köpa dessa för några år sen! Däremot gillas fjädernejlikorna i trädgården.
Det finns ju så många läckra färger , tvåfärgade, strimmiga, ...
Jag gillar mest de aprikosa, lime, vinröda mest. Men dessa ljust rosa går inte av för hackor , de heller!
Så tant eller inte ...De gillas absolut!
Hälsningar Lena i Blekinge

Birgitte sa...

Hej. Det er en meget flot lyserød farve og pæn opstilling med flaskerne.

Lotta sa...

Fina tantblommor. Själv fingrade jag lite på en begonia idag, men nej. Tänkte att med både nackspärr och ryggskott som jag har just nu, så kan jag inte stappla runt på stan med en begonia. Då blir jag väl hjälpt över gatan innan jag vet ordet av!
Ha en fin helg /Lotta