torsdag 26 november 2015

Min nya väska från...


Har unnat mig en ny väska & den är så fin!
Lite tung att släpa runt på så den får nog vara till lyst i trädgården ;)


Den kommer från samma ställe som min fina välkommen skylt.
där finns fina saker som man inte ser hos alla andra butiker.

Jag gillar ju rostigt så denna vart svår att motstå såklart.
Nu ska jag fylla den med enris tror jag eller nått annat får prova mig fram.

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

Meta sa...

Vilken kul grej sånt gillar jag. Får nog kolla lite där om jag vågar blir säkert fattig av det.
Ha en fin kväll
Kram Meta

Birgitte sa...

Hej Helena. Den er bare fin og sjov. Jeg tror, du bliver rigtig glad for den:)
Den vil også være pæn med gran eller fyr i.

Charlotta sa...

Haha, precis en sådan väska är det ju jag ska ha också. :-D