onsdag 11 november 2015

Årets första...

Snart är nog allt brunt i trädgården stället för gult.
Så himla härligt med sol om än bara för en kort stund.
Gult & brunt så snyggt om hösten.


Snart har även löven fallit från eken som är bland de sista träden att släppa sina blad.
Nätet över den naturliga tjärnen har fyllt sin funktion.
Bästa att ta bort det innan det fryser fast för vem vet när det tinar fram ;)
Det har ju hänt förr att saker frusit fast i flera månader för att jag väntat för länge...


Igår köpte jag årets första lökar som jag ska plantera i hinkar.
Det blev tulpanen 'Aprikot Beauty'

TACK för att du kikade in till mig en stund.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

1 kommentar:

Meta sa...

Ja men du så hette ng tulpanen jag köpte med fast i lösvikt var mina.jag hittade några godingar idag som ska få åka ner i jorden i helgen
Ha det gott och njuta av den fortsatta fina nov.
Här har vi vårvärme
Kram Meta