söndag 21 juni 2015

Om 35 dagar....


Nu har jag semester!
I 5 veckor det ni :)
Vad ska jag göra under alla dessa veckor?

Jo jag ska ta dagarna som de kommer.
Det är det bästa jag vet!
Är nöjd över att vara i trädgården & greja.
Promenera med Sigge, ligga i dagbädden & lyssna på ljudböcker.
 Umgås med vänner & så nån dagstur lite då & då.

Namnlös pelargon jag fått av en kund på jobbet :)

Ha en skön sommar alla ni det tänker jag ha oavsett väder.
Förresten har vädret varit bättre än vad som sagts.

Så om 35 dagar börjar jag jobba igen men det tänker jag inte på nu heller ;)

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glas för.
KRAM
från
mig!

11 kommentarer:

Tittis trädgård sa...

Trevlig semester då! Kanske får du finbesök nån dag, vem vet:-)
Idag började jag också min semester i 9 grader och regn, men vad gör det när man har semester och livet leker/ Kram Titti

Maribel sa...

Trevlig semester!

Sussi.Sussinghurst sa...

Rigtig god ferie :-)

Birgitte sa...

Hej Helena. Øj hvor er du heldig - 5 ugers semester. Det er lang tid. Jeg har semester om to uger og glæder mig rigtig meget. Forhåbentlig får vi en hel fantastisk sommer med mange ude-oplevelser. Det ville være rigtig skønt!

Birgitte sa...

Hej Helena. Øj hvor er du heldig - 5 ugers semester. Det er lang tid. Jeg har semester om to uger og glæder mig rigtig meget. Forhåbentlig får vi en hel fantastisk sommer med mange ude-oplevelser. Det ville være rigtig skønt!

Merja sa...

Låter härligt:)
Trevlig semester!

Jenny sa...

Ha en riktigt skön semester, jag har haft en vecka redan. Vädret blev ju bättre de senaste dagarna, hur det än är får man anpassa sig efter det. Jag har fått en del målat och gått med grästrimmern i gråvädret, sånt passar ju perfekt då. Är det värmebölja kan man göra annat. Eller göra ingenting.

Meta sa...

Hoppas verkligen att du får njuta för fullt alla dagar, det gäller att gilla läget då gör det inget om det regnar eller är sol
Ha det så gott
Kram Meta

Rost och rädisor sa...

Låter som en perfekt semesterplan. Själv tänker jag följa sommarpratarna i P1. Brukar vara mycket underhållande.
Allt gott
Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Trevlig sommasemester, låter underbart! Har tänkt nåt i samma stil! Men nu har jag skrotata bort en och en halv sval molnig ( lite regning) dag redan, jag vill nog göra något extra också ta en tur nånstans och komma hem med nåt man inte behövde ;) nää ärligt vill använda allt jag köper, det är mottot. Däremot behöver man oftast inga flera växter, men de som slinker med ändå ;) kram Ewa :)

Linda sa...

Beautiful!!! :)