fredag 13 februari 2015

Glasklart...



 Nu har jag fått lust att börja ta in grenar.
Algrenar är så fina med de små kottarna!


Jag har en vas som jag köpt på Myrornas i rökfärgat glas som jag tycker mycket om!


Gillar cylinderformen & det avskalade trädet som mönster.


 
Det blir gärna blommor & grenar som pynt här hemma.



Både naturligt & i glas.


Jag tycker om när hemmet avspeglar mitt intresse.
TACK för att du kikade in en stund.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

Tant Otteskrufv sa...

Ingen Helena och inga blåbärssemlor:( Men det var gott med romrussinsemla också:) Ha en skön söndag!

Lotta sa...

Åhhh, så fint och de små glasklockorna förhöjer det ännu mer! Jag älskar också att plocka in det som naturen erbjuder.
Trevlig helg. /Lotta

Lotta sa...

Vilken fantastisk vas. Jag hyser en stor svaghet för grå, blå och gröna glasvaser. Din hade jag köpt direkt! I morgon måste jag ut och klippa häggkvistar, tack för påminnelsen.
Ha en fin helg