måndag 8 december 2014

It's a beautiful day!



Vilken morgon jag haft jag är helt sluuuuut!

Idag kl.9.00 släpptes biljetterna till U2 konserterna i Globen i september.
Jag & mina vänner har sett dem alla gånger de varit i Sverige.
Men bara för att man vill se dem är det långt ifrån säkert att man får biljetter.
De försvinner fort...

Jag ställde mig i en virtuell kö 30 min innan släpp.
Det är ingen garanti för att man får en biljett...

Hjärtklappning ,svettningar & snabb andning samt täta telefonsamtal 
till den andra vännen som oxå satt vid datorn i kö....

Efter hör & häpna 5 minuter är blir jag insläppt & kan köpa!!!!
9.06 är jag lycklig, lycklig , lycklig jag har fått tag på biljetter weiiiii


U2 s musik har betytt mycket för mig & gör så fortfarande.
Vissa låtar får mig att kastas tillbaka till 'flickrummet' .
Där jag låg i min säng & analyserad texter om natten under hela min gymnasietid.
Känslorna jag hade då kommer tillbaka det är rätt så häftigt vad musik kan göra!

Kan ni förstå mig?
Har ni nån favoritband, artist eller låt som får er att känna likadant?


It's a beautiful day! 
Det är en låttitel med U2 :)

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Grattis till biljetterna.
Jo jag har några gamla favoriter och några nya. En av mina nya är James Blunt. Var på hans konsert för ett tag sedan tillsammans med min 81-åriga faster.
Ha det gott
Annika

Rost och rädisor sa...

He, he, he, det piggar upp med lite hjärtklappning emellanåt!
Ha det så kul
Anette