lördag 29 november 2014

Bidde inget av med det...

Ingenting är förberett här hemma inför 1 advent.
Veckan vart inte som jag tänkt då influensan härjar bland kollegor.
 Så jag har fått hoppat in extra med kort varsel & andra dagar bytt arbetstider .
Så ja av det som var planerat bidde det inget av.


Men på jobbet har vi pyntat igår efter stängning.
Jag tog en bild av skyltfönstret innan jag åkte hem.

Det får bli mitt bidrag till Blommig Fredag på temat 1 Advent.
Såhär i efterhand det är ju redan Lördag :)
Men 1 Advent då är jag ledig så jag får pynta hemma då det går ju bra det med.

Titta gärna in till Hélena med bloggen
för att se fler tolkningar av temat.

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

5 kommentarer:

Meta sa...

Visst är det så ibland. allt blir inte som man tänkt eller hoppats på. Är du ledig så hinner du säkert få fram ljusstaken på söndag det blir bra så kan ni adventsmysa då på rätta dagen
Ha en fin dag
Kram Meta

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Så var veckan för mig också. Mer jobb än planerat. Skulle behöva vila egentligen men...
Ha det gott!
Ulrika

Anonym sa...

Det bara blir så ibland, man kan inte hinna med allt. Fint skyltfönster i alla fall!

Anonym sa...

The packages look exciting! A real cake?

Lotta sa...

Har också fått hoppa in några extra dagar denna månaden... (syns på frisyren om inte annat eftersom klipptiden fick skjutas upp). Men jag gillar reklamen man ser just nu: det blir jul ändå!
Fint fönster ni fixat!
Kram