torsdag 16 oktober 2014

Förfallet känns ändå hoppfullt...


 Det är inte mycket som sprakar i trädgården nu...
Men en hel del som börjar skifta i brunt men jag gillart!


Läckert med rosa kärleksört med lite ljusare blad.
Sédum spectábile 'Brilliant'
Rosa är fint på hösten med ihop med alla gula blad.


 Brunt, gult, lite grönt förfall kring dammen.
Vad jag tycker om det!


Naturen är förgänglig, tiden går.
Hoppfullt, en ny vår.
Nu tid för vila.
Paus.
Njuta av att vara.
Promenader gärna långa.
Ibland i rask takt men tid för stopp,andas.
Släppa ner axlarna,slappna av ...

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig! 

1 kommentar:

Lykkelig i hagen sa...

Tenk at du klarer å vise hvor vakker høsten faktisk er, selv om alt blir gult og brunt og vått. Nydelige bilder!
Hilsen Anne-Kristin i Bergen, Norge