lördag 17 maj 2014

Det var väldigt nära hörredurru RW



I torsdags var jag & Acchleja Catrin på ZETAS.
Ja även han den ende var med denna gång 
eftersom han skulle hälsa på en kompis i Stockholm under kvällen.
Gofika är ett måste på ZETAS.

Men egentligen var dagens stora händelse ....



Robbie Williams i Globen!
Vi stod så nära att när han böjde sig ner från scenen & tog publiken i hand
 stod vi precis bakom de han nådde :)


Konserten var jättebra!



Jag shoppade ett par fler aplar till vår plantering längs med parkeringen.
Där har vi ju grävt bort en invasiv spireahäck.
Nu efter några turer på plantskolor har vi de buskar som behövs.

En Magnolia fick följa med hem efter intensiv övertalning av han den ende.
Jomen det är sant jag ser ingen plats för den men 'Galaxy'  
som den heter blommade för fullt på ZETAS & han blev förtjust!
Jag tror att han den ende får följa med flera gånger ;)

TACK för att du kikade in en stund.
 Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för!
KRAM
från
mig!

5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Jamen visst var det magiskt!!!
Ååå va nära ni stod..;)
Och å vilken bra han den ende du har som också vill handla väster på plantmarknader... min den ende kan inte förstå varför man måste handla blommor för så mycket pengar...;)
Vad fint ni kommer få där och det ska bli kul att få se sen.
ram Katarina

Anonym sa...

Du glömde väl inte den viktigaste, solhatten?
/ Teppi

Veronica sa...

Mmmm, jag vet inte... Robbie eller Zetas?
Lika bra bägge!

Kul med den ende som börjar fatta ;)Vi syns i morgon :D

Kram

Händigakvinnan sa...

Såg du solhattarna de säljer på Zetas? Enorma. Jag föll pladask och en svart åkte med hem med alla växter. En bra konsert lever kvar länge i sinnet!
Kram

Annika Christensen sa...

Men hallå vad mycket kul du är med om? INgen Robbie här inte och inga aplar och ingen gofika.
Bara 2 jordgubbar... hi hi
Kram på dig
Annika
ps vad fint du gjort med boken
Tack för det!!!