onsdag 7 augusti 2013

Ännu en dag i bloggvänners samvaro!



Igår var Veronica med sin man Stefan här & hälsade på!
Veronica skriver så roligt på sin blogg

Carro som är min svägerska & en av Acchlejorna
 var oxå här hon bloggar på


Det är inte klokt vad roligt man kan ha med likasinnade :-)
Jag skulle inte säga att vi är nördar utan mer tokar :D
Trädgårdstokar!
Vi hade en trevlig stund i "Sigges Bodega" .
Tiden gick fort & jag glömde helt av att fota.
Vi får ses snart igen!

Dammen mår bättre nu inte alls lika mycket alger som innan jag la i halmbalen.

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

2 kommentarer:

Meta sa...

Det är härligt med besök. Här är det lugnt just nu lite grått idag så det passar bra med en arbetsdag i kolonin.
ha det skönt idag
Kram Meta

Berit sa...

det är alltid underbart att få främmande av likasinnade "tokar":)
Ha en underbar dag!!