söndag 24 mars 2013

Äntligen är hon här söt som en polkagris!



Igår åkte vi  till blomsterbutiken i den närliggande staden för att hämta hem henne...
Camelian den rosa som jag suktat efter så länge.
En vän jobbar där och hon hade ställt undan ett kraftigt fint exemplar åt mig.



Och nu är hon alltså hemma här hos mig!
Åh vad den är fin :-)
 Jag har varit inne på den svala glasverandan fler gånger 
och fingrat lite och tittat till henne :-)

Välkommen som följare Christin!

TACK för att du kikade in till mig en stund.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

17 kommentarer:

Tant Otteskrufv sa...

Mmmmums!:)

Puumuli sa...

Oj, så vacker hon är "Polkagrisdamen"!

Trevlig palmsöndag!

Kram
Sari från Puumuli

Frøken Solhat sa...

Lækker......og hun dufter dejligt er jeg slet ikke i tvivl om ....og Helena du ser jo bare skøn ud ;0)

Knus Dorthe

trädgårdsdrömmar sa...

Vet inte vem av er som är finast.Båda tillsammans tror jag.Ha det fint.Kram.

Vivishagerom sa...

Denne var virkelig fin!

Ønsker deg en kjempe fin påske!

Hélena sa...

Finns inget härligare än lyckan att äntligen få fingra på en nyinförskaffad skönhet.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Anonym sa...

Til lykke med nyerhvervelsen!

Kia sa...

Hon ska nog trivas hos dig!

Ha en skön söndag!
KRam Kia

Katarinas trädgård sa...

Vilken snygging! Nä, jag menar vilka snyggingar! Båda två!
Kram
Katarina

Meta sa...

Lycka till med din goding. Törs mig inte på såna, har för varmt här.
Ha en fin söndag (på verandan)
Kram Meta

samson sa...

två skönheter på samma bild
ha det så bra
maggan

Kristinas oas sa...

Härligt att den fått komma "hem" din kamelia! Hoppas den trivs fint hos dig. Kram Kristina

Birgitte sa...

Hej Helena. Et stort tillykke med din fine planter. Den er meget smuk!

Marie Lithén sa...

så fina ni är!

Felix sa...

Vilka skönheter på bild - både blomman och du!

Vårhälsningar
Elisabet

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det som väntar på något gott...det var jätte fin.

Kram Anna

sharon sa...

mine grows in my yard and her blooms are huge!!