onsdag 13 mars 2013

Ännu en utmaning...



Jag tänkte vara med på vårteckensutmaningen!
Det är helt nytt för mig så jag hoppas att jag har förstått det hela rätt.

Det behöver inte vara trädgårdsrelaterat.
Och det är ju tur så mycket snö som vi har :P 

Som så många andra så känns det som om det börjar bli nog med snöbilder :-)
Det räcker nu även om jag varvar dem med foton från glasverandan.
De kan man oxå få nog av för den delen....så det känns kul med ännu en utmaning.

Är ju även med på Blommig Fredag och Månadens Favorit växt!
Länkar till dem finns till höger i bloggen.

Det är Annica  med bloggen Det grå huset på kullen som håller i det hela.

Så till mitt bidrag.
Det behöver inte var trädgård alltså...


Jag väljer då att visa ytterdörren till min glasveranda 
som nu står på glänt varje dag när solen ligger på det är ett vårtecken det :D

Det blir en bra bit över 20 grader  annars och det är för varmt för de övervintrande pelargonerna,fuschiorna,rosororna och auriklerna mm.

Mitt bidrag alltså en dörr på glänt :)

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det gör mig glad.
KRAM
från
mig!



6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härliga Vårtecken!
Kramar Kathrine

Kia sa...

Det är ett vårtecken med dörren på glänt. Snart så kan man ha ytterdörren så....

Mina tomater har inte börjat titta upp men en liten slanggurka ser jag!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

farmorshage sa...

Ett hærlig vårtegn,når døren kan stå på gløtt, lykke til i konkurransen :)
vibeke

Anonym sa...

Klockrent vårtecken! :)
Idag har inte temperaturen gått över -6 här... Inte så värst mycket vår om du frågar mig.. :)
Varm kram!

Kristinas oas sa...

Vad underbart med en glasveranda där det blir så varmt att du är tvungen att vädra! Kram Kristina

Annica Östlund sa...

Vad härligt att du kunnat ha dörren på glänt :).jag hoppas våren tänker sätta fart på riktigt snart.
Kram Annica