söndag 3 februari 2013

Vinnarna av fröerna från RARA VÄXTER!


Så då var det dags att presentera vinnarna 
av blomster och grönsaks fröerna som RARA VÄXTER bidragit med.
TACK snälla för att jag fick lotta ut era fina fröer i år igen!




Här är de 2 kollektionerna.
För att friska upp minnet lite och dra ut på spänningen ;-)

Följande fröer väntar nu på att skickas på posten.
Vinnare av grönsaks kollektionen är.....


Katten Tiger!
Med den alldeles egna bloggen
GRATTIS säger jag till Tiger och ett stort LYCKA TILL med sådden 
hoppas du gillar grönsaker ;-)

Så till vinnaren av blomsterfröerna...


Och det blev Luna Ek!
GRATTIS till dig och hoppas att du får glädje av dessa vackra blommor!

Maila mig era adresser så skickar jag dem nästa vecka.
helenaietuna@spray.se

TACK för att ni kikade in till mig!
Lämna gärna en kommentar då blir jag så glad så.

KRAM
från
mig!

8 kommentarer:

Felix sa...

Åh, så roligt att Tiger vann! ;-) Jo, han gillar åtminstone när vi hålls i trädgården och växthuset, och han "hjälper" gärna till... Fast han äter mest gräs och kanske inte grönsaker... Men dem tar vi gärna hand om! Tusen tack! Skickar ett mejl med adressen i morgon.

Grattis även till bloggvännen Luna Ek som vann de vackra blomsterfröerna!

Ha en skön söndag!

Februarihälsningar
Elisabet

samson sa...

GRATTIS
blogg vänner
till de fina vinsterna
ha en bra dag
maggan

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinnarna, och tack till dig för en fin utlottning.
Ha en fin kall söndag.
Kram Maria

Lena/isklockan sa...

Grattis till vinnarna!! Och tack för den fina utlottningen. Kram

Unknown sa...

Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!
Vi andra får hoppas på bättre tur nästa gång ;)
Ha en go söndag!
Kram Allis

Carina sa...

Grattis till vinnarna! Fin utlottning du hade. Nu fick jag ju ytterligare någon att kika in hos...kul med Tiger...
Ha en skön södnag.
Kram

Annika Christensen sa...

Grattis till vinnarna och tack för en trevlig utlottning.
Kram
Annika

Luna Ek sa...

Vilken överraskning! Bloggvärlden är då för underbar! Jag hade glömt att jag var med. Tusen tack!!!
Mailar min adress även om du kanske har kvar den sedan förra året då jag fick skott av vildpelargoner av dig.
Och så Grattis till Tiger och till din blogg förstås!
Kram Luna