onsdag 7 november 2012

Äsch...


Nu när jag ändå har börjat lite smått och piffat ute så kan jag ju lika bra fortsätta tänkte jag..
Intalar mig själv att det inte är nått jul-piff utan bara piff i största allmänhet.


November-piff !


Jaddå det känns bättre ...



Lite löv från lönnen  'Osakazuki' bidrar till den icke juliga känslan johodå :-)


Kanske tar jag en tur med skottkärran och hämtar mer tall och gran ris.
Ja så får det bli kan eventuellt vara bra att ha till  jul-piffet senare!

TACK för att du tittade in en stund!
Du får så gärna lämna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

12 kommentarer:

Felix sa...

Så höstfint du har gjort för att piffa upp i novembermörkret!

Vilken vacker Clematis (Fusca) du hade fått frön av! Om du får för många plantor ställer jag mig gärna i kö på en liten planta! Jag tror att du är bättre på det där med att så än vad jag är... ;-) Så hör gärna av dig i så fall.

Novemberhälsningar
Elisabet

Northern Shade sa...

The green branches add some nice colour contrast against the red background, A pretty display for in between autumn and Christmas. :)

Hélena sa...

Det blir ju så mysigt med lite lull-lull som Simon skulle ha sagt. Vill också komma igång.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Lena/isklockan sa...

Jätte fint !! Kram

Vanja sa...

Vilken himla tur att du skrev November på skylten, annars kulle man ju kunna tro att du gud förbjude har... JULPYNTAT..! :O

;) Skojar bara. Verkligen superfint!

Anna Vattenkanna sa...

Novemberpiff - det är ju nu det behövs som mest och bäst. Jättemysigt blev det.

kram

Bettina Bäck sa...

Jättefint piff med lite rött inslag mot det gröna. Påminner mig om ... höst!

Anonym sa...

Mycket fina arrangemang du har gjort. Ger idéer till eget piff. Tack för bilderna <3

Veronica sa...

Du gör det så fint! Jag hoppas på fint väder i helgen så jag får novemberpynta :)

Kramar

Vivishagerom sa...

Kjempe flott november piff!

Klem Vivi

Unknown sa...

Visst är det skillnad på november- och julpiff! ;)
Vad fint det blir!
Kram Allis

blogg.helenasträdgård.se sa...

Snyggt!
Gillar när det finns en röd tråd,som det rostiga i detta pynt
ha det gott
/helena
blogg.helenastradgard.se