lördag 23 juni 2012

ZZZZZZ endast tomten är vaken...näh skoja bara!



Festligheterna är över endast tomt....näh jag är vaken.
Sigge var ute en stund men sover sött igen:-)


Nu skall spåren av gårdagen städas bort.
Jag tycker det är avkopplande att börja plocka undan  när gästerna åkt hem.
Ett sätt att varva ner...
Så här dagen efter fortsätter jag med resten.



Lite tomt och tyst är det allt...



Spåren av gårdagens lekar finns kvar...



Tiden går alltför fort nu...
Så mycket roligt att se fram emot och vips så har ännu ett år gått...
TACK för att du tittade in en stund!
Du får så gärna lämna en hälsning det gör mig glad.
KRAM
från
mig!

7 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Jammen tror jeg dere hadde en super midtsommerfest!

Kos deg med hagen, for nå er det på sitt beste!
Klem

trädgårdsdrömmar sa...

Spåren av festen ser trevliga ut.Fast Sigge ser lite trött ut.Hade han lika kul i år?Håller med om att tiden kunde lugna ner sig lite nu.Och ingen riktig sommar ännu.Ha det gott.

Marit sa...

Det ser ut som dere hadde en flott feiring av midtsommer i går. Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra Marit

Kia sa...

Vi har också lite spår efter gårdagen att ta rätt på men nu regnar det och de 3 tälten får stå kvar tills de torkat.

Vilken liten söt Sigge du hade i förra inlägget. Kan inte varit gammal.

Ha en toppen helg.
Kram Kia

Veronica sa...

Jag håller med om att det ser lite tomt och ödsligt ut med Sigge lunkandes mellan klubborna till krocketspelet. Rosen i plåt? är superfin :)

Ha en fortsatt fin midsommarhelg!

Birgitte sa...

Hej Helena. Det lader til at have været en god fest. Hvor er Sigge en herlig hund, har kigget flere gange på alle billederne. Han hygger sig vist gevaldigt. Ha' en fortsat god midsommer.

Vanja sa...

Ja, Sigge ser faktiskt lite bakis ut idag :)) Ha en fortsatt lugn och skön helg!