lördag 10 mars 2012

Dagens prick över i...



Gårdagen på ZETA's var som pricken över "i" om man så säger ;-)
Dessa otroligt vackra tulpaner fanns där.


Söta små vaser som jag tror skulle passa en av de rara Acchlejorna....


Våren hade kommit till ZETA's visningsträdgård.
En söt liten cyklamen tittade nyfiket upp ur den kalla jorden.
För det var kallt även där....


Så fikat var välkommet!
En kopp kaffe med ett par goda kakor :-)
En av Acchejornas mamma tyckte nog lite försynt när hon såg bilden på Facebook
 (vi direkt rapporterade där under dagen)
 att vi skulle tänka på att vi måste nå ner till marken och rensa ogräs sen fniss

Det hade vi inte tänkt på :-) ha ha


Jag hittade äntligen "julgrans ljus" i andra färger än vitt!

Kan tänka mig fler färger så tipsa gärna
 om ni vet vart man kan hitta tex.turkos,gul,rosa el.grön.

TACK för att du tittade in till mig en stund!
Lämna gärna en hälsning det gör mig glad.
KRAM
från
mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilka vackra tulpaner! Och de där kakorna... mmmm! Nån gång måste jag till Zetas, så är det bara.

Kram från Tages "matte"! ;)

Garden of Sense sa...

Vilka ljuvliga tulpaner! Det var de vackraste jag sett!

Ha det fint!//Laila

Giga sa...

Tulipany piękne, ale cyklameny wychodzące z ziemi, to wiosna. Pozdrawiam. *** Tulpaner vackra, men cyklamen ur jorden, i våras. Yours.

Frøken Solhat sa...

Virkelig det smukkeste prik jeg længe har set ;0)

Knus Dorthe

Ulrika sa...

Vilken härlig dag ni verkar haft! Åhh vad jag längtar tills jag ska åka med tjejerna till Zetas!
Kram Ulrika

Birgitte sa...

Hej Helena. Sikke nogle smukke tulipaner og kakorna ser også gode ud. Det lader til at have været en god dag! Knus.

samson sa...

Cyklamen är så söta jag har sått dom på min koloni men det blev tyvärr aldrig något av dom
ha det så bra
maggan

Kia sa...

Fina tulpaner!!
Köpte du inget?? : )
Ha en skön lördag.
Kram Kia