tisdag 24 februari 2015

Vad skådar mitt öga?


Vad skådar mitt öga?

Ja ni ser ju en hel tom hylla eller det är ju 2 tomma .
Vad har här hänt?
Jo en del aurikler har 'kilat' vidare i vinter som vanligt.
Det är ju alltid trist men då kan jag ju köpa nya ;)


Annars har pelargonerna börjat få lite livskraft ,vaknat till lite.
De har börjar sträcka lite på sig & det ser hoppfullt ut.

Kanske skulle köpa hem jord & börja plantera om dem?
Jag drar mig alltid för att börja med det & ändå så är det så roligt när jag väl är igång,
Det kan kännas lite övermäktigt med alla dessa krukor & jag ställer mig frågan...
Vem är det som samlat på sig alla dessa växter som behöver övervintra?
Hm.....

TACK för att du kikade in en stund.
Lämna gärna en hälsning.
Det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

4 kommentarer:

Meta sa...

Jag brukar också undra var allt kommer från när det börjar bli vår, Hade jag så mycket, neej kan väl inte vara så. hii
lycka till med ditt planterande, jag börjar idag med.
Kram Meta

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Samlare är vi och lär väl aldrig sluta heller ;) Bara att ta tag i jordsäckarna....
Ha det gott!

Kristina Bonander sa...

Lycka till med dina jordpåsar!!

Kram
Kristina

Annika Christensen sa...

Har du ingen du kan skylla på`?
Stubben är inte hemlig men jag har inte kommit längre än sist. Har fällt fler träd och skall gräva 100meter gångar.
Jag är överallt på en gång.
Bordet kommer så småningom på bild jag lovar. Ha tålamod!
Allt gott
Annika