lördag 1 september 2012

Mitt hjärta klämptar lite extra för...


JÄMTLAND!
Så jag är jätteglad för...
att jag vann en års-prenumeration av tidningen TRÄDGÅRD I NORR!

Det var  Helen med bloggen 
som hade en utlottning för en tid sedan och det var jag som vann jippi :-)


En helårsprenumeration kostar bara 150 kr. det är ju snudd på gratis!!!
Ser verkligen fram emot alla nummer.

Nu bor jag ju i sörmland men jag har bläddrat i tidningen som kom idag. 
Och jag känner att den kommer ge mig mycket!
Den är fullkomligt späckat med inspiration inför våren 
alltså det är ju dags att tänka på den nu :-)
LÖKAR!!!
Jajjemensan nu börjas det :-)

TACK snälla Helen!

TREVLIG HELG ALLA NI!
Skriv gärna en hälsning :-)
KRAM
från
mig!


6 kommentarer:

Helens trädgård sa...

Varsågod Helena!
Jätteroligt att du gillar tidningen :=)
Ja, den är jättebra, många fina bilder och ordentliga repotage från trädgårdar.

Hoppas du får många mysiga lässtunder och massor av ideér och inspiration.

Trevlig helg!

trädgårdsdrömmar sa...

Grattis till den vinsten.MVH

Anonym sa...

Tack för de fina orden om Trädgård Norr! : ) Jaa, det är snudd på gratis och det är meningen, alla ska kunna prenumerera! : )
Kunskap och inspiration, det är vad jag vill förmedla. Det som fungerar hos oss i norr, det borde fungera även i söder... Mycket nöje med läsningen! : )
Hälsningar Marie Olausson, Trädgård Norr

Aquilejans sa...

Grattis till den fina vinsten.
Ha en skön helg!
Kram Malena

samson sa...

Grattis till vinsten
låter som om att det vore en tidning för mej som odlar på Småländskahöglandet som har norrlands klimat
ha en kul läsning
maggan

samson sa...

nu har jag beställt ett par ex av tidningen och även en prenumation
tack för tipset
maggan