tisdag 12 april 2022

Lite påskliljor & ´han den ende´ ligger på ➕ sidan!


Allt stannade av i & med snön 
även jag ha ha fast det hära med bakslag är ju sen gammalt.


Att ta in grenar & driva ger en känsla av vår.
Detta år vart det kornell istället för björkris till påskäggen.


Så fint med blommorna & de gröna fräscha bladen.


Jag måste säga att när han den kom hem med 
2 krukor påskliljor & en tet a te jag då blev jag riktigt glad.
Och våren infann sig i köket så fint! 


Finns det ens någonting coolare än en påsklilja va? 
Och doften sen då åh 😍

Nu ska jag ut & pynta lite för när snön försvann fick jag lust att piffa lite även ute.

GLAD PÅSK!
 🐣🐣🐣🐣🐣
 

3 kommentarer:

Gabriel garden sa...

Si vede la neve fuori dalla finestra. A metà aprile è strano... Per fortuna un po' di primavera è entrata in casa :D

Ti auguro una buona primavera.

Maribel sa...

Hej Helena!
Så fint pyntat med vackra ägg och påskliljor. Skönt att vädret vände och snön är nästan borta.
Glad Påsk!
Marika

Carina sa...

Det behövs så lite för att vi ska bli glada :) Jag har behövt vara inne och fixa bla kalas så för mig har vädret varit bra. Ingen sol ute som distraherat men nu är jag klar med det och vädret ska bli soligt och skönt. Tänk så bra det kan bli. Glad Påsk!

Kram, Carina