fredag 27 juli 2018

DIY-Vindspel

Nu ska här pysslas i värmen får faktist gå in 😅 Det är ju helt galet varmt denna sommar har svårt att orka med. Men ska inte klaga tänker på all de som jobbar jag har semester.
Beställde 4x10 meters sidenband i 4 färger. Jag valde 2 cm. breda. När de kom var de 2 mm 🙄 Suck & pust på fraksedeln står inget om vare sig längd eller bredd. Fick inget bekräftningsmail heller att kolla i... Efter att ha funderat några dagar bestämde jag mig för att jag inte orkar skicka tebaks dem heller.


Någonting ska jag väl komma på att ha dem till nu när de inte räcker till för mitt pyssel. Hade tänkt hänga dem på en rund metall ring som ett vindspel i en buske. Lite färg till Crazy Corner som är tänkt att fladdra i vinden.


Det fick bli på en rak metallpinne istället. Mätte upp 10 st. 1 m långa av alla färger.


Bara gjorde en ögla & trädde i ändarna


Fortsatte tills jag vart klar så skönt inne 🙃


Färgerna gillar jag även om bredden vart fel 🤪


Så där så 🤗


Vart så fint & mysigt så i den mörkbladiga körsbärsplommonet. Här hängde det förra vindspelet som inte hade så mycket färger som jag vill.



Men nu känns det bra 🧡💛❤️💚 vid växthuset 😍
TACK för att du kika in. KRAM från mig☀️

Inga kommentarer: