lördag 21 april 2018

Eva Robilds nya bok om julrosor. 'Vackra & lättodlade julrosor'

🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
Jag har fått förmånen att läsa en ny bok av Eva Robild som heter Vackra & lättodlade julrosor. Detta är en E- bok som man kan hitta Adlibris eller Bokus på nätet.
Om du känner dig fundersam på hur detta med ljudbok fungerar så visar författaren det här ->   Du får oxå en glimt eller rättare sagt flera ur denna väldigt fina E-Bok under tiden.

Bild från boken.

Förutom att bilderna i denna bok är underbart ljuvliga & väcker ett enormt habegär hos mig Så innehåller boken en massa bra information. Ett kapitel handlar om ursprung & historia. Det var mycket intressant tycker jag. Där var jag helt ovetandes innan & fick lära mig en del.
Många är gångerna jag funderat varför det aldrig blir som jag drömmer om i min trädgård med julrosorna. Därför kastade jag mig vetgirigt in i kapitlen om Livsmiljö. Samt det om Odling & plantering. 

Bild lånad från boken.

Jag ser lystet på bildena på de olika sorterna & konstaterar att jag gillar de med prickar & de mörka & gula med 😍
Det som är lite fränt i denna E-Bok är att det finns länkar som man kan klicka på & ta sig vidare till Evas You Tube Kanal tex. Detta om du är anslutet till nätet när du läser. Jag varvar läsandet med 'rörligt' material om hur jag kan plantera julrosor mm Jag ser en film från Ashwood Nurseries i England. Säg en vanlig bok där man kan göra så 🤗 Länkar finns oxå till plantskolor jag tycker det är smidigt!
Jag vill varmt rekommendera denna fina E-Bok 👌🏻
TACK för att du kikade in. KRAM från mig!
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱

Inga kommentarer: