fredag 16 mars 2018

Hannu lagar mat i TV!

Idag känns det träligt med -12 grader & en kall vind som gör att jag fryser inne till & med! Jag som inte börjat längta till våren än eller rättare sagt inte släpper fram nån längtan för det blir så jobbigt med alla bakslag. Jag börja känna hur längtan ändå börjar spira inombords...
Jag planterar om aurikler på inne på glasverandan, beställer mer frön & ännu fler dahlior. Suck när kommer den dära våren då? Nu är det bestämt att vi åker på årets trädgårdsmässa. Det gör vi alltid men i år har inte lusten infunnit sig. Men så kom den där lusten krypandes igår & idag är det spikat! Det ska bli kul säkert blirre en sväng till Zetas oxå  :D
Ja ja nu ska jag titta på min trädgårdsguru Hannu Sarenström som var hos 'Malou efter 10' Kanal 4 igår. Jag missade det men här kommer en länk för er som inte heller kunde se det .
--->Hannu lagar mat hos  Malou Efter Tio


TACK för att du kika in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: