lördag 27 januari 2018

Gröna glaskulor från Trädgårdsverkstaden!


Idag var min plan att räkna fåglar inpå knuten under f.m. Var ute på promenad med Dirren vår hund. Solen sken & talgoxen sjöng en vårmelodi. Jag kom att tänka på mina fina gröna glaskulor som Lisen Mahrs Trädgårdsverkstaden gjort. Fick sån lust att se hur de skulle se ut hängandes i  solljuset.


5 st. köpte jag i olika storlekar. De tänker jag mig ska hänga i olika höjder ovan kopparbaljan på ben. Den som är fylld med vatten om sommaren. En grästova som är sådär skrir & vacker är planterad i en växtkorg som står på botten. Vackert, enkelt & rofyllt.


Så fina är så nöjd med dem. Men är säker på att jag kommer fixa med längden på kedjorna tills jag känner mig nöjd. Just nu är jag bara så glad över att se dem hänga i solljuset :D
TACK för att du kikade in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: