måndag 11 november 2013

3+1 vuxen poäng tjing !


Helgen har gått så fort.
Jobb & shopping,hemmafix i massor.
Farsdags middag.
Ännu mer fix.

Så har jag räknat poäng vuxenpoäng.
Hos mig räknas inhandlande av mattor & lampor som poäng .
Vuxenpoäng alltså ja det är för att jag har svårt för just mattor & lampor .

När jag väl köper nån så känner jag mig vuxen liksom ha ha 

foto IPHONE
2 lampor som inhandlats till vardags rummet under helgen ger poäng.
Nu är jag uppe i 2 poäng under denna helg + 1 p från förra helgens inköp av matta!


Så har jag städat glasverandan .
Det ger inga poäng alls faktist för det är så roligt & snart gjort.
Just ja...
Ni ser dricka backen va?
Väldigt vuxet så det blir + 1 poäng till.
4 poängtjing det är inte illa ;-)
TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!



5 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Både lampor och matta var snygga.
Kram.

Mina Gröna Tankar sa...

Vuxenpoäng, ja...men vad gör man med dom när man samlat ihop en massa??

Meta sa...

Så vackert det blev med lampan i ditt fönster. OHH om jag bara hade den verandan då skulle jag nog sitta där hela dagarna.Fast man kallar det hemma blind så det skulle nog inte bli mer än nu.
Ha en fin Dag
karm Meta

Unknown sa...

Fint du har det :)

Törnrosa sa...

Åh, stön, vilken härlig bild på kökssoffa och fönster! Där skulle jag gärna sitta med en kopp te och prata sommarträdgård. Mmm...
Kram