måndag 6 december 2010

Hoppsan..

Vad kom i brevlådan idag då?!
Känner att jag behöver några fler Fuchsior!
Eller hur det kan väl inte vara nått fel med det eller?
Dom är ju så söta som små bakelser eller ballerinor!



                     Och pelargoner oxå...Jag menar några kan ju stryka med i vinter.Än så länge ser det bra ut på Sommarverandan men jag vet att efter jul då kan det gå utför...
                   Kanske det är lite tidigt att börja drömma om våren nu borde låta julen
                                                                 ha sin gång först.
              Nåja det är ju ett tag kvar till Trädgårdsmässan där jag brukar fylla förråden.




                                                                                                                                                                                  Kul att du tittade in till mig o tack för alla kommentarer!!! 

2 kommentarer:

Lisa sa...

Härligt när det kommer sånt i brevlådan och det är väl aldrig för tidigt att drömma ! Dröm på du, jag tror säkert du behöver några nya till våren...det behöver man alltid.
Ha en fin vecka !
Lisa/Lisas trädgård

Annika Christensen sa...

Hej!
Ja det finns ju lite att välja på och alltid dyker det upp någon ny favorit. Trädgårdsmässan är bra inköpsställe tycker jag.
Ha det gott
Annika