måndag 8 november 2010

Funderat klart!

Länge har jag funderat på att starta en blogg.Frågat en del vänner hur det är att ha en blogg.Varför har man det till vilken nytta o vem skulle vilja läsa den?Om jag går till mig själv så tittar jag in på bloggar för att inspireras i vissa fall för att hålla lite koll på familj o vänner!
Jag finns även på FB men känner att jag ibland har mer att dela med mig av o bilder att visa än vad som känns OK där.Jag menar en blogg tittar man ju in på medvetet om man gillar den.Så nu kör jag så får vi se vad det blir!Trädgård är ju det jag brinner för o så gillar jag att ha det mysigt omkring mig.
Titta gärna in o lämna en kommentar om du har lust!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! Hoppas du visar många bilder, jag vet att du har :)
Kram från Catrin

Helena sa...

Hejsan hoppsan en´hacker´har tagit sig in ha ha Kul!